7 dagar, sen bär det av

2013-08-18
Det närmar sig verkligen med stormsteg nu och jag är taggad till tusen.
 
I fredags kväll hade jag och Elin en liten tillställning med middag och efterhäng som en liten "avskedsfest" med våra nära och kära. Vi var väl ungefär tjugo personer som drack, åt och var allmänt glada och så fick vi fina avskedpresenter av våra ännu finare vänner och skrattade i mängder. Kan avslöja att det kommer hänga en Justin Beiber poster på vår vägg på campus, och den är ta mig fan inte liten, tackar Emma och Christoffer för den ;) Fällde även en liten tår med min bästaste käraste Mathilda när vi började tänka på att vi snart inte kommer kunna träffas varje dag som vi annars gör. Men förutom dessa tårar så var kvällen allmänt jättebra och jag är så glad över alla fina vänner jag omges av. Tyvärr togs det inte en enda bild under kvällen, varken jag eller någon av dem jag talat med hade någon tanke på bilder, men det kanske är ett bevis på hur bra kvällen endå var?
Bjuder istället på en glad bild på mig och Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0