Dag två i skolan

2013-08-29
Förlåt mig för dålig update från min sida, måste skylla ifrån mig på att jag ännu inte fått tillgång till wifi och internet från min telefon tar slut efter en liten stund varje dag. Men imorgon hoppas jag på att skolan ska lösa det.
 
Förutom inget wifi har vi ju faktisk börjat skolan och hittills verkar allt bara positivt. Trevliga lärare, trevliga elever och allmänt bra stämning. Svårt att säga efter två dagar i skolan, men det känns ändå som en bra start. Den här veckan består bara av introduktionsvecka dvs. lära känna lärare, umgås med klassen, "lär dig om london", schemaplanering osv. Rätt skönt och faktiskt ganska välbehövligt för att komma in i dygnsryttmen igen.
 
Förutom skolan har vi börjat komma till rätta i vårt lilla boende också. Köpt vattenkokare, bestik, glas, tvål och allmänt nödvändiga saker som ger massor med vuxenpoäng. Sen har vi hittat massa trevligt folk på campus, igårkväll bestod av volleyboll och beerpong med amerikenarna och ikväll har vi hängt med svenskarna som bor här. På mornarna har jag, Elin och två till svenska tjejer, Annika och Karin äppelfrukost på någons rum (riktiga frukosten börjar nästa vecka) och sen käkar vi massa nudlar. Allting känns med andra ord väldigt bra och jag trivs än så länge, jag kan utan tvekan tänka mig ett antal månader till här.
Nudlar på rummet, 4kr paketet. Billigt är bäst!
Beerpong med amerikanarna
Bevis till Hanna: Jag har ätit Hula Hoops. GILLAS STARKT
Bevis till mamma: Jag och Elin var ute och gick 7km.VI RÖR PÅ OSS!

Kram kram till er alla där hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0