För många hejdå

2013-08-25
Dagen idag har bestått av alldeles för många hejdåkramar till mina vänner. Lite blandade känslor såhär sista dagen, är så taggad och glad men samtidigt blir jag ledsen efter varje "hejdå vi ses till jul". Tycker inte om att säga hejdå. Men det gläder mig ändå att jag har så många fina människor runt om mig som gör det ledsamt att åka, tänk om jag vore lycklig över att flytta ifrån alla... 
 
Nu ikväll har jag suttit med mina närmaste på min balkong och bara pratat. Känns så märkligt att det kommer vara ända till jul innan jag kommer sitta där med dem igen. Men fyra månader går fort, det är jag säker på. Nu ska jag sova sista natten på ett tag i min underbara säng, den om något kommer jag också sakna.
 
Om fyra timmar åker jag hemifrån, om sex timmar lättar flyget, och om åtta timmar är jag i London. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0