Hejdå London

2013-12-21
Så är dagen kommen, jullovet har börjat och idag åker jag hem. Vi hade en riktigt bra sista utgång i torsdags, med följd av en mysig julavslutning dagen efter. Gårkvällen spenderades i Ebbas säng eftersom vi blev utskickade från campus, inte mig emot. Skönt att återhämta sig efter några nätter med allt för lite sömn. 

Måste verkligen säga att den här terminen har varit så jäkla bra. Av de 23 terminer jag har gått i skolan så har jag nog aldrig uppskattat den så mycket som jag gör nu. Är så glad att jag bor här och får uppleva så mycket. Och så glad över alla nya människor jag träffat, och kommit så nära, på så pass kort tid. Skulle inte vilja byta något mot detta och jag ser redan fram emot att komma tillbaka efter lovet. 

Men nu --> Hem och fira jul och umgås med alla mina vänner och min familj som jag saknat så mycket. Tack för denna terminen, ses 2014!
Bästa gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0