Helg-glädje

2013-12-16
Helgen var helt magiskt bra. Julbord på IKEA följt av biljardkväll i fredags, nobel i lördags och myshäng hos Ebba med hela gänget i söndags. Nobelkvällen var verkligen så lyckad. Det var så bra arrengerat, nomineringar delades ut, folk skrattade, umgicks och dansade - och alla var sååå fina. Att jag lyckades dra till med en faceplant på scen framför hela skolan är dock en annan femma. Fanns så mycket att skratta åt dagen efter, tror på riktigt inte att jag har skrattat så mycket på länge. Sådanna här kvällar påminner verkligen vilken härlig skola detta faktiskt är, kommer aldrig vilja lämna. 
 
Nu är det bara fem dagar kvar tills jag kommer hem för jul och nyår. Kommer bli så mysigt och ser så mycket fram emot att umgås med alla saknade. Just nu är faktiskt allt rätt så dött här också, då alla universitetselever har lämnat för iår. Under helgen har vi kramat våra universitetsvänner god jul och gott nytt år. Man är van vid att träffa på människor överallt, men nu är det tomt, mörkt och tyst i hela byggnaden. Vi är alltså 7 svenskar kvar i en byggnad där det brukar bo drygt 200 studerande. Så det känns verkligen att det lider mot slutet av terminen, och jag är taggad till tusen på lov och ledighet.
Julbord på IKEA
Biljardkväll på standardpubben
Nobel med bästa skolan
 Mys hos Ebba med juklappsutdelning och bildspel från Nobel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0