London International Horse Show

2013-12-19
24 TIMMAR KVAR TILL JULLOV!!! Wieee!!! :D
 
I tisdags var jag och Elin på London International Horse Show, bästa Rebecka hade två biljetter över och var så snäll att ge dem till oss. Det var så himla kul, först var det lite shownummer och sen Grand Prix Kür där det sattes världsrekord. Världsettan Chalotte Dujardin red på 93,975%(!!!!!!!), så sjukt coolt att se. Inte var dag man ser ett världsrekord sättas. Blev så galet sugen på att köpa häst igen när jag kommer hem, vet dock inte hur jag trolla fram dem pengarna... 

 

Förrutom att det är väldigt tomt och dött på campus så får vi inte heller någon mat förutom lunch, har blivit så bortskämd med att alltid bli serverad tre mål om dagen och nu måste vi ordna både frukost och middag (blir ruinerad av sånt här). Igår festade vi till det, jag och Elin lagade köttbullar och potatismos i ett kök som ligger i en annan campusbyggnad. Köttbullar och potatismos är så underskattat, detta var rena rama drömmen.
 
Ikväll ska vi ut och fira att det snart är jullov och på imorgon blir vi utkickade från campus vilket innebär en natt hos Ebba innan jag befinner mig hemma. Längtar så efter att komma hem till er alla! 
Förresten! Här ovan är armbanden och nyckelringarna som vi säljer i entreprenörskapen. Tar med mig en massa hem, så var redo med en femtiolapp i högsta hugg. Alla pengar går oavkortat till välgörenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0