En förlorad mobil och bankkort senare

2013-11-13
Längesen jag uppdaterade här nu, men tiden går så fort och så mycket händer hela tiden. Hanna var här i början av lovet vilket var helt underbart. Vi har ju blivit ganska rutinerade på långdistans eftersom hon befann sig i Frankrike förra året, men det bästa är att det känns som att vi aldrig har varit ifrån varandra. Hann under dagarna då Hanna var här tappa min telefon som jag så smart lagt i en iphonewalletcase, dvs. att mina kort försvann också... Mamma kom sen på torsdagen och stannade en hel vecka, var väldigt skönt att träffa mamma igen. Man uppskattar tiden med varandra på ett helt annat sätt när man inte träffas varje dag, så en hel vecka var välbehövligt. I helgen har även Emma varit här, mysigt och skönt med en catchup efter mer än två månader från varandra. 
 
Nu är skolan igång som vanligt, sitter och pluggar i Ebbas säng och har lite ångest för allt som ska göras och borde vara gjort. Men det är bara att ta tag i, blir underhålld med Elin som sitter och spelar gitarr (bästa musiken man kan plugga till) så det är ganska mysigt. Dessutom har julbelysningen tänts i London nu vilket gör mig helt lyrisk. Jag älskar julen! Längtar mer än någonsin till julbak, julbord och julklappsshoppning, hela december månad gör mig lycklig! 
  
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0