Fredagsglädje

2013-11-15
Är alldeles glad, fredagsglad! Har en perfekt helg framför mig (utan plugg!!!); ska hem till Ebba när hon har slutat och hänga hela kvällen. Imorgon kväll är det maskeradevent med skolan och sen på söndag har jag inga planer ännu. Så skönt! Och vet ni?! På söndag är det 200 dagar kvar tills vi tar studenten!!!! Dvs. att på tolvslaget på lördag kommer det vara ett gäng taggade och treor! Jag är så sjukt taggad att stå på skoltrappen, i en vit studentklänning med mössan på huvudet om 202 dagar, har längtat efter den dagen sen jag började skolan för 11 år sen och den kan inte bli annat än sjukt, sjukt, bra. 
Såhär började min morgon på svenskalektionen idag. Någon hade satt ett tuggummi under bänken som sen fastnade på mina jeans, fräch och bra start på dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0