Sista november

2013-11-30
Gårdagen var riktigt bra, hade en sjukt kul kväll! Idag har jag och Elin legat och degat i sängen innan vi gick ner till Richmond och strosade runt lite. Ska strax bege mig mot min syrra, vi ska käka middag och ta det lugnt, ska försöka övertala henne till att vi ska kolla på någon julfilm, måste ladda upp inför julen ju! För tillfället sitter jag på rummet och kollar på uppdateringar från globenhelgen och får lite abstinens efter min lilla ponny... Helt sjukt hur man kan sakna något så mycket som jag saknar ridningen och Casper. Men utan det beslutet jag tog hade jag ju inte suttit här idag.
Min stjärna

Kommentarer
Postat av: Merete

Dejlige billeder! Elskede Casper❤️

2013-12-01 @ 08:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0