Pluggångest

2013-11-27
Har en liten skolsvacka, känner mig sjukt omotiverad och helt död i hjärnan. Det är för mycket som ska hinnas med innan lovet om 3,5 vecka vilket gör mig helt matt. Vill bara blunda och spola fram tiden till jullov, när jag ligger hemma i min säng utan att den där jäkla pluggångesten som surrar runt öronen stup i kvarten. Jag har fått nog av Strindberg med hans drömspel och Marx med hans rättvisa. Men det är ju ingen idé att klaga... bara att ta tag i allt och få det gjort och sen njuta av tanken att det om 23 dagar är jullov. 
 
Idag kan jag faktiskt också glädja mig över att vi har hela 20° i rummet(!!!), har haft lite gubbar spingandes in och ut för att kolla på värmen hos oss. Fick ett element igår så att det inte skulle var så kallt, någon timme senare höll mattan på att brinna upp. Men idag kan sitter jag för första gången i rummet utan att frysa på jag vet inte hur länge. Så sjukt skönt! 
 Såhär glad är jag över att vi har värme på rummet
 Såhär känner jag för Marx och Strindberg
Såhär känner jag för jullov

Kommentarer
Postat av: Merete

Fine billeder! Men jeg tror nu du tænker på hvor højt du elsker din mor, på det sidste billede ;)

2013-11-27 @ 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0