27 oktober

2013-10-27
SÅ SKÖNT ATT HA LOV!!! Blir alldeles glad av tanken av att inte behöva sitta med huvudet i skolböckerna närmaste veckan. Har ioförsig en inlämning som ska vara inne om 4 timmar som jag inte är helt klar med, men efter det så är det höstlov på riktigt. Dessutom kommer Hanna ikväll, åker in och möter upp henne på Heatrow senare, ska bli så underbart att få krama om henne igen, can't wait!
 
Elin har åkt hem till Sverige för ett par dagar, känns faktiskt väldigt tomt utan henne och att vara själv på rummet. Men hon kommer hem på tisdag igen så det är inte så länge! I fredags firade jag, Karin och Annika in höstlovet i Charlies lägenhet genom att laga mat, prata och skratta. Blev en riktigt bra kväll med ungefär två timmars sömn. Så hela gårdagen bestod av sängen, One Tree Hill och kakor. Rätt skönt och välbehövligt. 
 
Nu ska jag anlysera marxismen och sen är det höstlov på riktigt och bara fåtal timmar innan min saknade bästa vän är här! 😄
 
  
     
BÄSTA HANNA!

Kommentarer
Postat av: Hon som läser hela tiden

Kooooomigen katy uppdatera råååh!

2013-11-11 @ 15:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0