Bästa dagen på veckan

2013-10-11
Veckorna går så obehagligt fort! Nu är det redan fredag igen vilket känns underbart. Bara tanken på att det är fredag lättar upp hela stämningen. Har haft en hel del i skolan den här veckan och nu har jag äntligen skickat in sista inlämningen för ett par dagar iallafall. 

Just nu sitter jag på bussen på väg in till stan. Jag och några från entreprenörskapen ska på möte med Children with Cancer som vi kommer sammarbeta med under vårt projekt. Ska bli spännande att se vad de tycker om våra idéer! Längtar efter att komma igång med allt jobb! Efter mötet stannar jag kvar i stan för att äta fredagsmiddag med Elin och Annika. Behövs lite lyx efter den här veckan. Hoppas att ni alla har det bra hemma! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0