Strindberg...

2013-10-06
Sitter på sängen och försöker ta mig samman till att plugga, känner mig så extremt otaggad på att sätta mig och skriva ännu ett arbete om August Strindberg. Om Strindberg bara visste hur många elever som sitter och gör arbeten om honom varje dag hoppas jag att han varit stolt över oss! Men istället för att skriva om Strindberg hamnar jag på massa bloggar och kollar bilder från sommaren. Får så stor saknad av sommaren av att kolla på bilderna: bikini, segla, bada, resa, häng på bryggan, grillkvällar och massa bruna ben - bästa sättet till en början av höstdepp. Men gläder mig med att jag gick runt i T-shirt idag för att det var så varmt!
 
Helgen har varit tokbra och gått lika fort som alltid! Har haft bullbak med Ebba (kanelbullensdag ju!), vart på middag på nattklubben Maddox innan kvällen drog igång, kollat extremt mycket på One Tree Hill, varit hos Louise i hennes nya boende och käkat en sjukt god middag och sen avslutat helgen tillsammans med Ebba på Camden Market. Förstår dock inte hur helgen alltid kan gå så snabbt? Två skoldagar är dubbelt så långa som en helg, det går inte ihop?!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Shopparu ngt eller?

2013-10-06 @ 22:37:00
Postat av: Merete

Uhmm lækre nybagte bullar :)

2013-10-07 @ 09:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0