Veckan som gått

2013-10-02
Veckan som gått än så länge har varit bra. Måndag kväll åkte vi ner till Richmond och åt lite frozen yoghurt och igår var det skolfoto. Ovan ser ni alla oss treor, tänk att vi ska ta studenten tillsammans, åhh jag är så taggad!!! Varje gång jag sitter och pluggar och känner mig trött på allt som har med skola att göra, så tänker jag på att det är mindre än 250 dagar tills jag är fri (för ett tag)! Blir glad i hela kroppen, förstå att jag om ett år inte kommer behöva gå och lägga mig varje kväll med ångest över prov och inlämningar. That feeling is pretty damn good! Under gårkvällen friades Hannas 18-årsdag inne på en fin resturang med utsikt över Tower Bridge. 
 
Nu är det bara två dagar kvar till helg, hoppas det går fort! 
PUSS OCH KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0