2 september

2013-09-02
Nu har vi klivit in i höstmånaden, fast det märks inte här. Ända sen jag anlände till London har det varit minst tjugo grader och sol och jag har gått i shorts och linnen varje dag. Hörde nämligen från mamma idag att kylan har börjat lägga sig i Stocholm, känns skönt att den inte kommit hit ännu. 
 
Förrutom bra väder har jag haft en riktigt bra helg. Fredag kväll bjöd på tacos, alkohol och twister hemma hos Rebeckas host family med lite fler tjejer. Riktigt mysigt förutom att det inte gick så bra för oss att ta oss hem, tar ett tag att lära sig bussar osv. så slutade med en taxi från Kingston. Lördag åkte vi in till Kensington, en del av London som är väldigt mysigt. Samma sak där, tog nästan två timmar för oss att åka dit för att vi har noll koll på bussarna, men till slut kom vi fram. Kollade lite i affärer och gick runt på gatorna. 
 
Till kvällen vankades utgång på Libertine. Vi började med förkrök hos Hanna som bor inne i stan med sin familj innan vi drog vidare. Bra kväll även om den blev ganska kort och idag har vi strosat runt i Brick Lane, kollat i vintageaffärer och ätit mat. 
I fredags, twister
Idag i Brick lane
 
Ledsen för att varje inlägg blir som uppsatser, men hinner inte skriva lite kortare varje dag. Det finns hela tiden saker att göra och vänner att umgås med. Nu är det iallafall dags att sova, imorgon börjar allvaret, har min första lektion kl. 09.00. Förutom allvaret börjar vi också få mat på campus, har inte ätit ritktig frukost på en vecka så jag längtar till att vakna upp imorgon. Frukost <3
 
Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: syrran

Asså varför skriver du inte om mig o hur mycket du saknar mig?

2013-09-02 @ 01:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0