23/9

2013-09-23
Helgen i Danmark var så himla bra! Det var så skönt att få krama min famlilj igen och sen fira farmor med släkten. Däremot flög den förbi och nu är det måndag, igen. Känner mig rätt så otaggad på den här veckan, mycket att göra i skolan, bland annat så ska planeringen till gymnasiearbetet var inne om en timme och jag har inte en aning om vad jag ska tillägna mina 100p åt. Känns så stressande. Vill lägga mig med en filt över huvudet i sängen och bara kolla på film. Men det går ju inte. Tröstar mitt humör med godis och oboy som världens bästa mamma hade packat med till mig. 
 
Senare i eftermiddag/kväll(?) ska jag möta upp min syster, Louise som flyttar til London idag. Hon behöver ilte hjälp med att få all packning från Heathrow till där hon ska bo. 
Jag och min världsbästa mamma
Förmodligen världens skönaste och unberbaraste 80-åriga farmor 
Och gulligate kussarna i världen

Kommentarer
Postat av: Merete

Det var virkelig en super weekend, og så dejligt at se dig. Stort knus

2013-09-30 @ 14:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0