4 september

2013-09-04
Hej där hemma!
 
Har inte så mycket att berätta om egentligen. Dagarna rullar på, skolan är igång och snart börjar allt pluggande på riktigt. Har fått mitt schema nu och det är helt okej, börjar riktigt sent tre dagar i veckan vilket är underbart och slutar helt okej tider de flesta dagarna, imorgon köttar jag dock till 17:50... Annars har vi hängt lite med de nyinflyttade på campus senaste kvällarna, alla är så trevliga, öppna och pratsamma och dessutom är det bra för mig att prata engelska. Jag märker faktiskt att det går lite, lite bättre även fast vi bara varit här så kort tid. Så mamma, du behöver inte vara orolig, jag kommer lära mig! 
 
Förresten så fortsätter sommaren här, imorgon ska det vara 28 grader och idag på tåget in till London var värmen så brutal. Vi åkte nämligen in till Bond Street för att premiära på VS. Kan man annat än att älska den affären? Man blir ju bara glad av att gå runt där, så jäkla fint. Helt klart värt den lökiga resan. 
 
Än så länge älskar jag att bo och vara här, Richmond är så mysigt, människorna är vänliga och man upplever nya saker varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0