8 September

2013-09-08
 
Helgen har som helger brukar göra: gått alldeles för fort. Men den har varit bra med middag, Ikeautflykt, kväll i stan och en allmänt lugn söndag med sovmorgon, tvättdag och springrunda ner till Richmond. På vägen ner mot Richmond stannade jag och kollade ut över Themsen på Richmond Hill och lyssnade på låten här ovan, och så började jag tänka på när jag och Mathilda satt på min balkong i somras, hade just den låten dånandes ut ur högtalarna och pratade om hur det skulle bli när jag flyttade. Det fick mig att stanna till lite, tiden har gått så fort, nu är jag här och rummet jag sitter i har på bara ett par veckor börjat kännas som mitt hem. Utan att reflektera över det har jag fått nya vänner som inte alls känns som nya, jag pratar och skrattar med dem som om vi kännt varandra i åratal och vi tjejer på Campus lever på varandra som en liten famlj. 
 
Det är verkligen helt sjukt grymt här, jag är så galet glad över att jag trivs så bra och har träffat så många nya vänner och att jag får uppleva allt detta med min bästa vän vid min sida. Men jag saknar verkligen alla där hemma, saknar framförallt kvällspromenaderna med mina bättre halvor eller balkonghängen invirade i filtar och även om det bara har gått två veckor så känns det så länge sen jag kramade min mamma och närmaste vänner hejdå på Arlanda. Men tiden går fort och snart är det jul och då får jag krama om alla er där hemma igen och framförallt krama min syster som jag inte träffat sen början av juli, tröstar mig med det när jag saknar er ♡
 
Här följer lite bilder från helgen som varit :)
Annika och Ebba i fredags påväg till middag 
Fredags
Ikeaglädje med köttbullar och shopping
 Söndagstvätt
Ännu en bild på utsikten från Richmond Hill, så sjukt fint

Kommentarer
Postat av: Syrraaan

aaaah saknar dig såååååå!!!! <3

2013-09-09 @ 02:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0