Måndag, igen

2013-09-30
Alltid något segt att vakna upp måndag morgon och tänka på veckan man har framför sig. Speciellt när man har mycket i skolan. Men det är bara att bita ihop, OM FYRA VECKOR ÄR DET HÖSTLOV! 
 
Helgen har varit riktigt bra. I fredags hängde vi ett gäng hemma hos Elin och Fredrik, sjukt kul kväll som sen avslutades med några tjejer hemma hos Ebba med köttabullar och pasta (tackar den som uppfann färdiga köttbullar, klara att micras - GULD värt). Lördag blev en lång frukost och sen basket med folk från campus. Jag som inte kan basket alls, sprang runt på planen med stora baketkillar och försökte att inte vara allt för mycket i vägen, hehe. Även om det kanske inte är min starka sida att träffa bollen i korgen så var det kul och jag var helt död efteråt. Till kvället vankades middag på Picadilly och sen utgång.
 
Igår mötte jag upp min syster i Fulwell och hängde lite med henne innan jag träffade Gabbi på Hammersmith. Gabbi ska praoa här i tre veckor så hon ska bo hos oss ett par nätter vilket är jätte mysigt! Nu ska jag gå ner och äta lite lunch, somsagt var det lite segt att komma upp ur sängen imorse vilket ledde till att jag inte hann med frukosten... Kram på er där hemma mina vänner!
 Bild från i fredags, tagen av Hedvig
Annika och Elin taggar Basket 
Middag i lördags
Gabbi hälsar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0