4 månader

2014-02-05
Vid detta klockslag om exakt fyra månader har jag tagit studenten. Kan inte riktigt begripa det, tiden går så fort, alldeles nytt var jag femton och förvirrades av alla gymnasium det fanns att välja på. Är så fruktansvärt taggad på att stå i min vita klänning med mössan på huvudet och avsluta gymnasiet. Igår beställde jag hem min klänning och om en dryg månad väntas mössorna anlända. Fast tanken på att jag har varit här längre än vad jag har kvar gör mig lite stressad, hur kan tiden gå så fort?! Lika mycket som jag ser fram emot studenten ser jag också fram emot de kommande fyra månaderna här, omgiven med alla underbara människor jag lärt känna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0