Five more to go

2014-02-17
Ännu en vecka har gått och bara fem dagar kvar nu innan vi får vårt efterlängtade sportlov. Dock en del kvar i skolan innan jag kan slappna av, men det är bara att få det gjort. Dessutom så kommer min efterlängtade mamma hit om två dagar och sedan pappa om tre vilket gör tanken på plugget lite lättare.
 
Helgen inleddes redan i onsdags då vi firade sveriges hockeystart i OS med öldrickande följt av köttbullar. Torsdag blev en utgång på Maddox och fredag hade vi valentine's day dinner hos Ebba. So coooosy! Helgen har dessutom bjudit på bra väder: minimal dos av regn och överraskande mycket sol. Vädrets påverkan på mig är verkligen brutal, igår när solen sken, himeln var blå och fåglarna sjöng gick jag runt glad hela dagen. Känns som jag fylls av energi när vädret är så fint.
Parken någon eftermiddag förra veckan, så fint!
Maddox i torsdags
Massa kärlek i fredags, evenkommitén delade ut rosor och hjärtan
Valentine's dinner
VÅRKÄNSLOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0