Gummistövlar och frisk luft

2014-02-02
Helgen har varit riktigt bra och gått lika fort som alltid, skulle behöva två extra helgdagar varje vecka för att hinna göra allt jag vill... Den här helgen har jag iallafall druckit öl i Shoreditch, som ligger i east London (tips på uteställe, sjukt bra, avlappnat, hippt och party. No heels needed!), upplevt Englands landsbyggd, pluggat och promenerat med Elin och hennes pappa som varit på besök. 
 
Var såå mysigt att komma ut på "landet", andas lite frisk luft, äta god mat hos Jägbergs familjevänner (världens mysigaste äldre, brittiska par. Får man adoptera en mormor?) promenera på ängar i gummistövlar och busa med härliga labradorer. Somnade tidigt efter diesneyfilmstittande och vaknade utvilad imorse innan jag åkte hem igen med Ebbas familj. Idag har jag försökt plugga inför morgondagens prov och sedan mött upp Elin och hennes pappa inne i central. Bra dag som avlutats med lite mer plugg, kärkleksmums-delivery av Elins släktingar och strax en film. Livet är en rätt så bra sak må jag säga. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0