2014-01-16

2014-01-16
IDAG ÄR DET...
145 dagar sen jag kom till London!!!
140 dagar kvar till studenten!!!
 Och 365 dagar sen jag lämnade över Casper...
 
Blir helt lyrisk när jag tänker på studenten (wioooaaaa!!!), vill ta den nu, nu, nu, samtidigt vill jag dra ut på tiden och hinna med allt planerat. Iallafall haft en bra dag, tidig dag i skolan och sen plugg hos Ebba under eftermiddagen/kvällen. Fick äta god kladdkaka och röjde undan en del plugg. Lite konstigt att tänka på att det idag redan gått ett helt år sen jag la stalllivet på hyllan och sålde min fina ponnyplutt, men tiden går och livet förändras. Att han har det bra är det viktigaste för mig. Imorgon är det fredag och det vankas födelsedag --> middag och sen ---> Maddox. Kommer bli en bra helg, och framförallt välbehövlig, den här veckan har varit så låååång. 
 
KRAAAAM till alla er där hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0