Spontanbesök och bokad resa

2014-01-20
Helgen var riktigt bra! Fredagens utgång var sjukt kul tack vare världens bästa umgänge och lördagen spenderandes därav i sängen innan jag åkte till syster för att äta en god middag. Söndag bjöd på sol hela dagen så jag och Elin åkte in till central och gick en lång promenad längst themsen vid southbank-området, bra helg med bra människor helt enkelt.
 
Dessutom bokade Malin lite spontant under gårkvällen, en resa hit till London för att besöka mig och Elin(!!!). På onsdag anländer hon, är så exalterad och vill bara spola fram tiden. Vi kommer ha fyra hela dagar med varandra vilket kommer bli helgrymt. Så sjukt taggad att få krama om och umågs med min bästis!
Inte nog med det, i Lördags bokade jag och Ebba en resa till Alanya. Vi åker i slutat av maj och tanken är att komma iväg innan studenten för tagga till och bara njuta av att vi tagit oss igenom tre år i gymnasiet, sen är det ju inte helt fel med lite färg till studenten... Förhoppningsvis hakar fler på. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0