Whoever said money doesn't buy happiness didn't know where to shop

2014-01-12
Har haft en skön och lugn helg. Fredag tog jag och Elin en långpromenad till Ebba där vi spelade sällskapsspel, kollade film och åt pizza. Vaknade lördag förmiddag och åkte in till stan, skulle till Victoria Secret för att köpa ett par mjukisar - sutade med att jag kom ur affären med flera påsar, det var super-rea så jag kunde inte motstå... heheh! Shoppinglyckan efteråt var total, att kläder kan göra en så lycklig?! Åt sen en grym hamburgare i Covent Garden innan vi drog oss tillbaka till Ebba. Kvällen bestod av öl på en pub i Richmond, en bra dag helt enkelt. Idag är planerna få, ligger i sängen och ska plugga lite och sen ta mig ut i det gråa vädret på en promenad. 
GossipGirl♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0