19 december

2015-12-19
Imorgon är det den 4e advent och bara 4 dagar kvar til jul. Ska bli så mysigt att komma hem och träffa syskon och saknade vänner som varit på resande fot och som är bosatta runtom i världen. Så bra med jul, alla kommer hem. Jag jobbar framtill lunch på julafton och sen tar även jag mig hem till Täby <3. Ledig några dagar över både jul och nyår, ska passa på att leva livet lite där hemma. Kan väl erkänna att vi inte lever det festligaste livet här på landet, haha!
 
Men tiden går fort här, nyss var det början av november och nu kliver vi snart in i ett nytt år. Det ska bli spännande att se vart jag befinner mig om ett år, jag hoppas att jag tar tummen ur och börjar studera, men alltså vad ska man läsa? Har ställt mig frågan tusen gånger om, finns inget svar. Jaja, det återstår att se. 
Här i veckan åkte vi på en vet. check med Patrick, han mår fint i kroppen vad vetrinären kunde se, så det är bara att träna vidare. Chris jämför Patrick med en femtonårig, trotsig, tonårstjej, tror det kan stämma rätt bra, det gäller bara att vara smartare. Tacksam över att jag befinner mig här där jag får den hjälp jag behöver. 
Kolla mysigt bullbak
Och nya supersnygga stövla, blodstopp varje dag, men så värt det.
 Bästa med julen, äta
 Fint och pyntat ridhus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0